Ko darīt, ja Nesaņēmi SMS, lai verificētu tālruni veidojot profilu?

Vispirms pārbaudi, vai Tev ir pēdējā lietotnes versija? Tad pārbaudi, vai tālruņa numurs un valsts kods ir ievadīti pareizi. Ja viss ir kartībā, un tomēr nesaņēmi SMS, tad pagaidi un mēģini nedaudz vēlāk.

Kādi ir JUNGO skrejriteņu braukšanas režīmi? Kā tos pārslēgt?   

JUNGO skrejriteņiem ir 3 braukšanas režīmi – ECO/DRIVE/SPORT. Maksimālais braukšanas ātrums ECO režīmā ir 9 km/h, DRIVE (D) režīmā - 15 km/h, SPORT (S) režīmā - 25 km/h. Braukšanas režīmus pārslēdz  2x ātri nospiežot "ieslēgt/izslēgt" pogu stūres panelī. Iesakām braukt ECO vai DRIVE (D) režīmā.

Ko nozīme “zaļā zona”? Vai drīkstu izbraukt ārpus tās? 

“Zaļā zona” ir atļautā skrejriteņu atrašanās zona. Izbraukt ārpus tās ir atļauts, taču tikai ar noteikumu, ka brauciena beigās atgriezīsies un braucienu beigsi “zaļajā zonā”! Izbraucot ārpus “zaļās zonas” rūpīgi seko līdzi baterijas uzlādes līmenim – lai tas ir pietiekams, ka vari atgriezties “zaļajā zonā”.

Vai aizsargķiveres lietošana ir obligāta?

Aizsargķiveres lietošana ir ieteicama, bet nav obligāta.

Kā pareizi beigt braucienu?

Vienmēr beidz braucienu "zaļajā zonā", kas ir iezīmēta JUNGO aplikācijas kartē. Novieto JUNGO skrejriteni tā, lai tas netraucētu gājējiem, citiem satiksmes dalībniekiem un būtu labi redzams nākamajiem skrejriteņa lietotājiem. Vēlams skrejriteni novietot blakus velosipēdu novietnēm. Pārliecinies, ka JUNGO skrejriteņa kājiņa ir nolaista un skrejritenis stāv stabili. Spied pogu aplikācijā “Beigt braucienu” un iesniedz foto, kur redzams, ka skrejritenis ir novietots pareizi un nav bojāts.

Vai ir nepieciešama transportlīdzekļa vadītāja apliecība?

Nē, vadītāja apliecība nav nepieciešama.

Kas notiek, ja brauciens netiek korekti (pareizi) beigts?

Mēs iekasējam maksu par JUNGO skrejriteņa lietošanu 0.10 eur/min tik ilgi, kamēr brauciens tiek korekti beigts. Ja brauciens netiek korekti (pareizi) beigts, mēs turpināsim iekasēt maksu par JUNGO lietošanu līdz tiek sasniegta maksimālā summa par vienu atbloķēšanas/lietošanas reizi - 20 eur.

Kāds ir braucēja maksimālais svars?

 

Braucēja maksimālais svars ir 100 kg.

Ko darīt gadījumā, ja JUNGO skrejritenis neatrodas kartē atzīmētajā vietā?

Skrejritenis iespējams atrodas dažus metrus tālāk kā norādīts kartē, jo GPS signāli reizēm nav pietiekoši precīzi. Skrejritenis var būt novietots aiz kāda objekta vai arī vienkārši gabaliņu tālāk. Ja skrejriteni tomēr neizdodas atrast, lūdzu paziņo par to JUNGO aplikācijā (čats, e-pasts info@jungo.lv vai zvani +371 25422272). Pēc tam droši izvēlies citu JUNGO skrejriteni braucienam.

Esmu sabojājis skrejriteni, ko man darīt?

Lūdzu sazinies ar JUNGO klientu centru pa tālruni +371 25422272. Papildus nosūti informāciju ar fotogrāfiju uz JUNGO e-pastu info@jungo.lv. Neaizmirsti pievienot īsu situācijas aprakstu un minēt skrejriteņa ID numuru, kas atrodams pie QR koda.

Kā es varu dabūt kopiju par brauciena izmaksām?

JUNGO aplikācijā ir pieejama sadaļa “Braucienu vēsture”. Atrodi vēlamo braucienu un Tev parādīsies visa informācija par veiktajiem braucieniem (Veiktais attālums, laiks, EUR, u.t.t).

Vai JUNGO skrejriteni drīkst ņemt uz mājām un nākošajā dienā turpināt braukt?

Nē, skrejriteni nedrīkst ņemt līdzi uz mājām vai glabāt citur. Skrejritenis vienmēr ir jānovieto JUNGO aplikācijas kartes ‘’zaļajā zonā’’ tā, lai JUNGO darbinieki tam var piekļūt. Ja Tu atstāj skrejriteni ārpus JUNGO aplikācijas kartes “zaļās zonas” vai vietā, kur mūsu darbinieki tam nespēj piekļūt, Tev būs jāmaksā soda nauda (sk. sadaļas Kas notiek, ja JUNGO skrejritenis tiek atstāts ārpus “zaļās zonas”? un Kā pareizi beigt braucienu?)

Kā darbojas akcijas kods un kā to aktivizēt?

Lai izmantotu un ievadītu akcijas kodu, vai nu ej uz sadaļu e-Maks savā JUNGO aplikācijā, vai arī tas tiks automātiski pajautāts, skenējot QR kodu .

Ko darīt, ja nevaru pieslēgties (log-in) savam kontam vai esmu aizmirsis paroli?

Vēlreiz pārliecinies, ka esi ievadījis pareizu e-pasta adresi, telefona numuru un paroli. Atceries, ka burtu lielumam ir nozīme! Ja joprojām neizdodas pieslēgties vai esi aizmirsis paroli, reģistrējies JUNGO aplikācijā no jauna, ievadot savu telefona numuru, vārdu, uzvārdu, e-pastu. Tad uz ievadīto telefona numuru tiks nosūtīts SMS apstiprinājuma kods, kuru ievadot aplikācijā, atkal piekļūsi savam profilam. Ja tas tomēr neizdodas, sazinies ar mums: čats, e-pasts info@jungo.lv vai zvani +371 25422272.

Kā rīkoties neparedzētās situācijās?

Sazinies ar mums JUNGO aplikācijā vai e-pastā info@jungo.lv vai zvani +371 25422272 un vienosimies par tālāko rīcību

Kā atbloķēt JUNGO skrejriteni braukšanai un sākt braucienu?

Vispirms nepieciešams lejupielādēt JUNGO aplikāciju savā telefonā no App Store vai Google Play un reģistrēties. Lai sāktu izmantot JUNGO, nostājies blakus skrejritenim, noskenē QR kodu  vai nospied “Sākt braucienu” JUNGO aplikācijā pie izvēlētā skrejriteņa.

Kā braukt ar JUNGO skrejriteni?

Pacel skrejriteņa kājiņu. Lai sāktu kustību, ar vienu kāju nostājies uz skrejriteņa, ar otru atsperies 1-2 reizes, ar īkšķi nospied un turi gāzi. Braucot turi abas kājas uz pamatnes. Lai apstātos, nospied bremzi. Lai ieslēgtu priekšējās un aizmugurējās gaismas nospied “ieslēgt/izslēgt” pogu stūres panelī. Lai mainītu braukšanas režīmu, 2x ātri nospied "ieslēgt/izslēgt" pogu stūres panelī. Lai izdotu skaņas signālu, pagriez "zvaniņu", kas iebūvēts skrejriteņa stūres kreisajā rokturī.

Kur drīkst braukt?

Braukt drīkst jebkur, taču tikai ar noteikumu, ka brauciena beigās atgriezīsies un braucienu beigsi “zaļajā zonā”! Izbraucot ārpus “zaļās zonas” rūpīgi seko līdzi baterijas uzlādes līmenim – lai tas ir pietiekams, ka vari atgriezties “zaļajā zonā”.

Vai drīkst braukt pa ielām vai auto ceļiem?

Nē, ar skrejriteni ir jāpārvietojas tikai pa ietvēm vai veloceliņiem.

Cik maksā brauciens ar JUNGO skrejriteni (cena, tarifs)?

Maksa par braucienu sastāv no maksas par JUNGO skrejriteņa atbloķēšanu un maksas par JUNGO skrejriteņa lietošanu. Maksa par JUNGO skrejriteņa atbloķēšanu ir 1 EUR (fiksēta). Maksa par JUNGO skrejriteņa lietošanu ir 0,10 EUR/min (neatkarīgi no tā vai ar skrejriteni tiek braukts, vai tas ir dīkstāvē). Taču maksimālā summa par vienu atbloķēšanas/lietošanas reizi ir 20 Eur! Tas nozīmē, ka sasniedzot šo summu tālāk varēsi ar šo konkrēto JUNGO skrejriteni vizināties par brīvu līdz baterijas pilnīgai izlādei.

Kā es varu samaksāt par braucienu?

Vispirms Tev jāreģistrē sava maksājumu karte JUNGO aplikācijā. To vari izdarīt sadaļā Profils vai arī  skenējot QR kodu  pirmo reizi, Tev tiks prasīts pievienot maksājuma karti. Tu vari maksāt no kartes par katru braucienu, vai papildināt kredītu savā e-Makā, no kura tiks noņemts maksājums pēc katra brauciena. Ja vēlies papildināt savu kredītu, ej uz savu e-Maku un izvēlies vēlamo summu, tad spied pogu "Papildināt e-maku:".

No kāda vecuma drīkst sākt izmantot JUNGO skrejriteņus?

 

No 18 gadu vecuma.

Kas notiek, ja JUNGO skrejritenis tiek atstāts ārpus “zaļās zonas”?

Šādā gadījumā mēs iekasēsim maksimālo summu par vienu atbloķēšanas/lietošanas reizi - 20 eur kā arī  papildus tam Tev būs jāsedz izdevumi par JUNGO skrejriteņa atrašanu un nogādāšanu atpakaļ “zaļajā zonā” vai JUNGO bāzē.

Cik cilvēku vienlaicīgi var braukt uz viena skrejriteņa?

Uz viena skrejriteņa vienlaicīgi var braukt tikai 1 cilvēks!

Ko darīt, ja brauciena laikā skrejritenis izlādējas?

Ja atrodies JUNGO aplikācijas kartes “zaļajā zonā”, vienkārši beidz braucienu (sk. sadaļu “Kā beigt braucienu?”). Ja atrodies ārpus JUNGO aplikācijas kartes “zaļās zonas”, tad vispirms skrejritenis jānogādā atpakaļ ‘’zaļajā zonā’’ un tad jābeidz brauciens (sk. sadaļu “Kā beigt braucienu?”). Ja atrodies pārāk tālu no “zaļās zonas’’ sazinies ar mums JUNGO aplikācijā vai e-pastā info@jungo.lv vai zvani +371 25422272 un vienosimies par tālāko rīcību. Atgādinām, ka katra skrejriteņa stūres panelī tiek attēlots baterijas uzlādes līmenis – periodiski pārbaudi to! Kad braucienu izdevies pareizi beigt, vari droši atbloķēt nākamo tuvāko pieejamo skrejriteni un turpināt braucienu.

Vai skrejriteni ir iespējams rezervēt?

Jā, skrejriteni ir iespējams rezervēt. JUNGO aplikācijas kartē izvēlieties jebkuru pieejamo skrejriteni, nospied uz tā un Tu redzēsi ‘’rezervācijas pogu’’. Skrejriteni bez maksas var rezervēt uz 5 minūtēm. Ja nesāksi lietot skrejriteni 5 minūšu laikā, skrejriteņa rezervācija tiks atcelta.

Kāds ir JUNGO darba laiks?

JUNGO skrejriteņi ir pieejami no 7:00 līdz 2:00. JUNGO klientu centru vari sazvanīt katru dienu no 10:00 līdz 00:00 pa telefonu +371 25422272. Tāpat arī droši vari rakstīt uz e-pastu: info@jungo.lv, atbildēsim pēc iespējas ātrāk.

Esmu pamanījis neprecīzu maksājumu, kā man rīkoties?

Ja savā bankas izrakstā redzi nezināmu vai nepareizu maksājumu, sazinies ar JUNGO darbiniekiem - čats, e-pasts info@jungo.lv vai zvani +371 25422272. Mēs izvērtēsim situāciju un pielāgosim maksājumu.

Vai ar vienu profilu es varu iznomāt divus skrejriteņus?

Nē, ar vienu profilu/kontu var iznomāt tikai vienu skrejriteni. Lai izmantotu vairākus JUNGO skrejriteņus, katram lietotājam nepieciešams savs profils.

Sazinies ar mums !

SIA Jungo, reģ.nr. 44103134337

Juridiskā adrese: Ausekļa iela 1 - 4, Rīga LV-1010

Faktiskā adrese: Bērzaunes iela 13/1, Rīga LV-1039

Telefons: +371 25422272

E-pasts: info@jungo.lv

instagram-sketched.png
facebook.png

©2020 by JUNGO